Jak kupować w sklepie internetowym pooperacyjna.pl ?
Jak znaleźć interesujący Cię produkt?
Jest kilka sposobów:
Przeglądanie interesujących Cię kategorii Biustonosze pooperacyjne - Wybierasz interesującą Cię grupę produktów i przeglądasz wszystkie produkty umieszczone w tej grupie.
Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki - Wpisując słowo biustonosz np Sarah SB, korzystając z podręcznej wyszukiwarki, która ogranicza listę produktów, wyświetlając tylko te, które zawierają fragment podanego słowa kluczowego. Jeśli chciałbyś wybrać produkt konkretnej firmy, wpisz w wyszukiwarce fragment nazwy.
Jak kupić, zamówić produkty?
Jeśli zdecydujesz się na wybrany produkt, kliknij na zdjęcie produktu lub tekst: następnie wybierz interesujący Cię kolor, rozmiar oraz ilość sztuk i dodaj do koszyka. Zawartość koszyka pokazuje się za każdym razem, kiedy umieścisz w nim kolejny produkt.
Kosz możesz przeglądać w każdym momencie zakupów (ikona-edytuj koszyk w prawym górnym rogu ekranu), możesz usuwać, zmieniać liczbę produktów. Jeśli chcesz zakończyć zakupy, kliknij przycisk [realizuj zamówienie] na stronie z koszykiem lub w prawym górnym rogu ekranu. Zobaczysz listę zamówionych przez ciebie produktów. Jeśli wszystko jest poprawne, przechodzisz dalej.
Następnie otworzy się formularz, który prosimy wypełnić w celu zrealizowania zamówienia.
Pamiętaj o zaakceptowaniu regulaminu sklepu.
Po wypełnieniu formularza, w celu dokonania zakupu kliknij przycisk [Zamawiam]
Czy i jak można wymienić, zwrócić towar?
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul.Zeusa 43, 72-006 Mierzyn; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sklep@pooperacyjna.pl;
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce Odstąpienie od umowy.
Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul.Zeusa 43, 72-006 Mierzyn.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Bezpieczeństwo danych osobowych Podczas składania zamówienia, poprzez kliknięcie (zaznaczenie) opisanego pola wyboru (typu checkbox) wyrażasz dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez firmę Katarzyna Machalska Firma Usługowo Handlowa z siedzibą w Mierzynie przy ul. Zeusa 43, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych, określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż dysponujesz prawem wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.